Wil je een online bestelling ruilen of retourneren?

Dan kun je binnen 14 kalenderdagen na de leveringsdatum van je pakket jouw bestelling retourneren of ruilen in onze winkel. We hebben jouw retourneermogelijkheden op een rijtje gezet:

 

Artikel terugbrengen naar onze vestiging

  1. Gratis retourneren
  2. Persoonlijk advies van het personeel.
  3. Eventueel een alternatief artikel uitzoeken.
  4. Schoenen ruilen voor een andere maat

 

Artikel terugsturen

Wanneer je niet in de gelegenheid bent om het artikel gratis terug te brengen naar ons filiaal dan heb je de mogelijkheid om het pakketje op eigen kosten terug te sturen.

Dan kun je jouw pakketje ook retourneren via een pakketdienst. Je hebt dan een aantal opties: een DHL Parcelshops of een PostNL kantoor.
Het gebruik van een DHL Parcelshop is over het algemeen goedkoper dan terugsturen via de PostNL.

 

Richtlijnen voor retournering

Zorg ervoor dat de artikelen:

  •  Ongedragen en dus in de oorspronkelijke staat zijn. Je mag ze natuurlijk wel passen.
  •  In de originele, of zo oorspronkelijk als mogelijke, verpakking zitten, inclusief kaartjes, labels en dergelijke.
  •  Vermeld staan op de retourbon, graag horen we waarom je jouw bestelling retourneert.
  •  Kies je voor retourneren bij een winkel? Vergeet dan niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Let op: schoenverzorgingsartikelen zoals sprays en inlegzolen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.